ساعت ۳:۳۰ بامداد روز دوشنبه ۲۳ آبان پیکر حمید گلی شهروند اهل سنندج که در جریان مقاومت مردمی اخیر تهران با ضربات باتوم نیروهای سرکوبگر حکومتی به قتل رسیده بود، در شهر زادگاهش به خاک سپرده شد.
 

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، قرار بود که ظهر روز دوشنبه مراسم خاکسپاری حمد گلی ٤٦ ساله در قبرستان بهشت محمدی سنندج برگزار شود، اما با فشار نهادهای امنیتی شبانه و با حضور تعداد اندکی از بستگانش به خاک سپرده شده است.


قابل ذکر است که، حمید گلی در جریان اعتراضات اخیر تهران در اثر ضرب و شتم توسط نیروهای سرکوبگر حکومتی و اصابت چندین ضربه باتوم به سرش دچار خونریزی مغزی شده و به کما رفته و پس از چند روز در یکی از بیمارستان‌های تجریش جانش را از دست داده است.
 

در برگه گواهی فوت آقای گلی ذکر شده که در اثر اصابت جسم سخت دچار خونریزی مغزی و شکستگی جمجمه شده است و در تصویری هم که به دست هه‌نگاو رسیده آثار ضرب و شتم و شکستی بر سر وی به وضوح دیده می‌شود.
 

از تاریخ و محل دقیق فوت و همچنین جایی که آقای گلی مورد اصابت باتوم قرار گرفته تاکنون اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما در برگه گواهی فوت تاریخ فوت ایشان روز پنجشنبه ٥ آبان ١٤٠١ عنوان شده است.