طبق گزارش‌های برخی رسانه‌ها؛ ۱۴ تن از بانوان محبوس در زندان کچویی کرج که در جریان خیزش سراسری و انقلابی اخیر مردم ایران بازداشت شده‌اند، در اعتراض به وضعیت پرونده‌هایشان و محرومیت از رسیدگی پزشکی، همراه با آرمیتا عباسی، دیگر معترض بازداشتی، اعتصاب غذای خشک کردند.

اسامی این بانوان اعتصاب کننده عبارت‌اند از؛ آرمیتا عباسی، فاطمه نظری‌نژاد، الهام مدرسی، فاطمه مصلح حیدرزاده، نیلوفر شاکری، مرضیه میرقاسمی، شهرزاد درخشان، فاطمه جمال‌پور، حمیده زراعی، نیلوفر کردونی، سمیه معصومی، فاطمه حربی، انیسه موسوی، ژاسمین حاج میرزامحمدی و مائده سهرابی که در زندان کچویی بسر می‌برند.

آرمیتا عباسی ۲۰ ساله، مهر ۱۴۰۱ در جریان اعتراض‌های سراسری انقلاب ایران دستگیر شد. مقام‌های فاسد قضائی رژیم جنایتکار جمهوری شیطانی مدعی‌ شده‌اند او یکی از «لیدرهای اغتشاشات» بوده و «۱۰ کوکتل مولوتف» در آپارتمانش کشف شده است.

آرمیتا عباسی از جمله افرادی است که در گزارش ماه گذشته سی‌ان‌ان در مورد تجاوز به معترضان بازداشتی، نامش ذکر شده است. پیش از این، پیام‌های خصوصی چند پزشکیار در اینستاگرام به بیرون درز کرده بود که از تجاوز جنسی به او خبر می‌داد.آمدنیوز