شماری از دانشجویان تربیت مدرس تهران در حمایت از فرهاد میثمی، زندانی سیاسی در این دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان دست‌نوشته‌هایی در دست گرفته‌اند که بر آنها شعارهایی مانند «زن، زندگی، آزادی»، «ایستادگی تا پیروزی» و «سوگند به پوست نشسته بر استخوان تو» به چشم می‌خورد و از فرهاد میثمی حمایت کردند.

دانشجویان تربیت مدرس همچنین در دست‌نوشته خود به نام هدی صابر اشاره کرده‌اند. هدی صابر، فعال سیاسی و ملی-مذهبی بود که در در ۲۲ خرداد ۹۰ و دوران اعتصاب غذا درگذشت.

شماری از فعالان حقوق بشری و مدنی از آقای میثمی حمایت کردند و خواستار پایان دادن به اعتصاب غذایش شدند.

اخیرا تصاویر ازآقای میثمی از زندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان‌دهنده کاهش شدید وزن اوست به‌ شکلی که استخوان‌های بازو و دنده‌هایش کاملا از زیر پوست پیدا است. او از مهر ماه سال جاری اعتصاب غذای تر کرده است.

او فعال مدنی است که از سال ۹۷ به‌دلیل مخالفت با «حجاب اجباری» و فعالیت‌های حقوق بشری زندان شده و چندین بار دست به اعتصاب غذا زده است.

او در آخرین نوشته‌اش، رهبران حکومت را متهم کرده که چیزی از امنیت، معیشت و کرامت برای مردم ایران باقی نگذاشته‌اند و تنها زجر و رنج نصیب مردم می‌شود.

آقای میثمی همچنین بر خواسته‌های قبلی خود، یعنی توقف اعدام معترضان، آزادی ۶ نفر از زندانیان سیاسی و توقف آزار برای تحمیل حجاب، تاکید کرده و اعتصاب غذا در این مسیر را به «ماموریت غیرممکن» تشبیه و ابراز امیدواری کرده است که اقدام فردی‌اش به «کوششی جمعی» تبدیل شود.