• کنفدراسیون اتحادیه های کارگری آلمان و سندیکاهای عضو آن، اقدامات رژیم ایران علیه مردم خود را به شدت محکوم کرده و با معترضان ایرانی و نیز زنان و کارگران ابراز همبستگی کردند. موج همبستگی کارگران و سندیکاهای کارگری با خیزش سراسری در ایران اکنون همگانی شده است. روز شنبه ۸ فوریه نیز بزرگترین اتحادیه ها و سندیکاهای کارگری در برخی کشورهای اروپا در یک «اقدام فراملی» از مبارزات مردم ایران اعلام پشتیبانی کرده بودند.
  • در حالی که شرکت کنندگان در نشست تعدادی از مخالفان جمهوری اسلامی در واشنگتن، هنوز خودشان چنین ادعایی را مطرح نکرده اند، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آن ها را رهبران ایرانیان خارج از کشور خوانده است!

کنفدراسیون اتحادیه های کارگری آلمان و سندیکاهای عضو آن، اقدامات رژیم ایران علیه مردم خود را به شدت محکوم و اعلام کردند: “ما با معترضان شجاعی که به رغم سرکوب گسترده از سوی سپاه پاسداران و اراذل و اوباش غیرنظامی برای حق انسانی خود و نیز زنان و کارگران به خیابان ها آمدند، ابراز همبستگی می کنیم.
کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری آلمان و اعضای آن از سیاستمداران آلمانی و اروپایی می‌خواهند فشار بر رژیم اسلامی ایران را افزایش دهند، از جنبش دموکراسی خواه در ایران حمایت کنند و اقدامات لازم را برای توقف خشونت،آزار و اذیت و اعدام در ایران انجام دهند.