بهرام رضایی معروف به بهرام ره ش، یکی از فرمانده بزرگ نظامی کومله در سالهای نبرد نابرابر ملت کرد با رژیم جمهموری اسلامی جهان را بدرود گفت.

در گذشت این قهرمان نبردهای روژهلات با رژیم اسلامی ایران را به خانواده رضایی بخصوص روزا خانم دختر و یار دوران بیماری و تنهایی وی و همه دوستان و هم سنگرانش تسلیت می گویم .

چهارشنبه بعد از چند هفته مشکل قلبی با کمال تاسف فرمانده بهرام یکی از پیشمرگان شناخته شده و قدیمی کومله در بیمارستانی در آلمان جهان را بدرود گفت.

بهرام رضایی که نام او در دل دشمنان ملت کرد باعث وحشت بود و برای دوستان مایه قوت در آخرین لحظات زندگی وصیت می کنند که پیکرش در کنار نام آوران گردان شوان به خاک سپرده شود.

بهرام را از نزدیک می شناختم وی انسانی بی باک بود. هیچ وقت دوست نداشت در اروپا باشد اما به خاطر بیماری و ناراحت بودن از پراکندگی نیروهای روژهلاتی بخصوص کومله مجبور شده بود در المان بمانند. در آخرین صحبت ها که خوش بزرگی نمود و تماس گرفت، درد دل‌های زیادی داشت. برای بهرام فقط یک مسله مهم بود قدرتمند شدن نیروی سیاسی و نظامی کردهای چهارپارچه کردستان، بخصوص روژهلات کردستان بود وی حاضر بود همانطور که در زندگیش بارها تا استانه مرگ رفته بود و بدن پر از زخم های تیر و ترکش گواهی بر صلابت وی در ادمه مبارزه بود، در این سن و سال و با همه مشکلات جسمی و روحی باز در صف اول مبارزه روژهلات متحد باشد.

آرزوی وی نقد و بررسی واقعی جنبش کردستان بخصوص کردستان روژهلات از طرف همه رهبران سیاسی و گرفتن درس از شکست ها و پیروزها بود.

یادش فرمانده بهرام قهرمان عرصه نبرد شهر، ده و کوهستانهای روژهلات کردستان گرامی باد

محمدرضا اسکندری