آتش شاکرمی، خاله ی نیکا شاکرمی در اینستاگرام خود خطاب به رضا پهلوی نوشت که به او چک سفید امضا نخواهد داد. وی نوشت: آقای رضا پهلوی گفته اید هدف تان اتحاد مردم، حفظ تمامیت ارضی، و نمایندگی مردم ایران در مذاکرات بین المللی ست.
حفظ تمامیت ارضی را کلن بگذارید کنار. ما مردمی که اینجا دم تیغ هستیم برای جدایی طلبی دم تیغ نرفته ایم. عوام فریبی تاریخ مصرف دارد.
اگر هدف تان اتحاد بود باید پلتفرمی را طراحی می کردید و از مردم می پرسیدید آیا وکیلم نماینده ی شما باشم؟ ما هم مثل بچه ی ادم بی اینکه همدیگر را بدریم روی یکی از گزینه ها کلیک می کردیم و نتیجه ی نظرسنجی اعلام می شد و تمام.
اما شما چه کردید؟ در یک مصاحبه ی تلوزیونی اعلام کردید مردم بیایند به من بگویند نمایندگی مرا قبول دارند تا من هم آستین بالا بزنم. این هم یک عوام فریبی ِ دیگر.
شما بی بیعت گرفتن کار خودت را بکن و نتایج کارهایت را منتشر کن. ما مردم هم میبینیم و درنهایت به نتایجی که باید میرسیم.
آتش شاکرمی افزود: و در آخر به شما پیشنهاد میدهم برای هوادارانتان روشن و شفاف اعلام کنید که به مخالفان ِ این روند ِ تک قدرتی حمله نکنند اگر میخواهید بیشتر از این وجه تان ازبین نرود. من به عنوان یک شهروند حق دارم به هیچ شخصی اعتماد نکنم. و راه رسیدن به دموکراسی را عبور عجولانه از این ظلمات با دست به دامن ِ یک دیکتاتوری دیگر شدن ندانم. چک سفید امضا نمی دهم.