آواتودی/ناجی شریفی زیندشتی، قاچاقچی مواد مخدر و از عوامل شبکه ترور سپاه تروریستی پاسداران، از مبلغان انتخابات فرمایشی اخیر جمهوری اسلامی در ارومیه بوده است.

کانون حقوق بشر ایران، طی گزارشی به نقل از منابع خود در داخل، در این مورد نوشت که ناجی شریفی زیندشتی به عنوان “اصلی‌ترین روسای مافیای مواد مخدر”، مردم ارومیه را برای مشارکت در انتخابات نمایشی اخیر جمهوری اسلامی، تشویق کرده است.

در این گزارش آمده است که قدرت زیندشتی در آذربایجان غربی بیشتر از استاندار است و وی پس از مدتی حضور در ترکیه به عنوان عامل جمهوری اسلامی، به ارومیه بازگشته و ماشین ضدگلوله و ده‌ها محافظ دارد.

این عامل جمهوری اسلامی، در حال حاضر یک موسسه به نام “ستاره زیندشت” تاسیس کرده و تحت عنوان “امور خیریه” فعالیت‌ می‌کند.

ناجی شریفی زیندشتی، در سال های قبل در زندان بود و حکم ابد داشت. او ناگهان از زندان به ترکیه رفته و آنجا، نیز جزو مافیای مواد مخدر بود.

در همین رابطه و طبق گزارش‌های پیشین در این مورد، زیندشتی در ربایش و قتل برخی چهره‌های اپوزسیون از جمله جمشید شارمهد، فعال سیاسی ایرانی-آلمانی، احمد ملانیسی، فعال سیاسی عرب ایرانی، روح‌الله زم، روزنامه‌نگار ایرانی، حبیب‌االله کعب، فعال سیاسی عرب ایرانی، مسعود مولوی، مدیر کانال تلگرامی جعبه سیاه و سعید کریمیان مدیر شبکه جم نقش داشته‌ است.