لاهور شیخ جنگی رئیس لیست انتخاباتی «جبهه خلق» در دهوک خطاب به شهروندان گفت هیچگاه به سناریوی موجود میان اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان باور نکنید و با آرای خود در انتخابات پارلمانی احزاب فاسد حاکمیت را مجازات کنید.

به گزارش رسانه خبری آوینه، لاهور شیخ جنگی روز پنجشنبه در مراسم معرفی کاندیداهای انتخاباتی لیست «جبهه خلق» در استان دهوک طی ایراد سخنانی اعلام کرد درآمدهای سه دولت به استان دهوک ارسال می‌گردد و سود زیادی در این درآمدها نهفته است اما به دلیل انحصارطلبی و دزدی و غارت حاکمیت، مردم این استان در شرایط دشوار اقتصادی زندگی می‌کنند و براساس آمارها دهوک فقیرترین استان عراق و اقلیم کردستان است.

وی همچنین افزود اگر حمایتهای مردم بادینان نباشد حزب دمکرات کردستان تنها یک حزب کوچک است، اهالی بادینان باید این حزب  را مجازات کنند.

لاهور شیخ جنگی در ادامه اشاره کرد تعداد زیادی از جوانان این منطقه بیکار هستند خدمات رسانی توسط حزب دمکرات انجام نگرفته است اما با جبهه خلق این کار امکانپذیر است.

وی تاکید کرد جبهه خلق مخالف اشغالگران ترکیه در بادینان و همچنین مخالف مرزها و تبعیضهایی است که دوحزب حاکم بر اقلیم کردستان در میان استانها ایجاد کرده‌اند.

لاهور شیخ جنگی افزود هیچگاه به سناریوهای موجود میان اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان باور نکنید و در بخش دیگری از سخنان خود گفت حزب دمکرات کردستان از بازاریان و مردم بادینان مالیات اخذ می‌کند.

و تاکید کرد دستهای را که چشم به جیب مردم دوخته‌اند را قطع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد، روند ظلم و ستم و تحمیل کردن خود ادامه داشته باشد.

لاهور شیخ جنگی با اشاره به اینکه دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان قصد دارند توافقات میان بغداد و اقلیم کردستان را برهم بزنند افزود من این دو حزب را می‌شناسم و از میزان بی اهمیت بودن آنها در نزد دشمنان کُرد آگاه هستم.

وی خطاب به مردم گفت: به پای صندوقهای رای بروید و با آرای خود احزاب فاسد حاکمیت را مجازات کنید، اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات از آرای مردم واهمه دارند. مردم؛ قدر آرای خود را بدانید.