خبرگزاری فارس روز شنبه ۲۹ آبان گزارش داد که شب گذشته تابلوی دفتر حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و بهارستان توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد.

آقای نوروزی ۲۳ آبان در مصاحبه با سایت‌ دیدبان ایران در رابطه با کشتار معترضان آبان ۹۸ گفته بود: «یکی از آن‌هایی که به مردم شلیک کرد من بودم. ما کُشتیم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟»

او بعد از واکنش‌های گسترده به این اظهارات، در ۲۴ آبان در گفت‌وگوی دیگری با سایت وابسته به مجلس شورای اسلامی مدعی شد این مصاحبه و خبرنگار «جعلی» بوده و انتشار این خبر کار «منافقین» بوده است.

«منافقین» اصطلاحی است که مقامات جمهوری اسلامی نیروهای سازمان مجاهدین خلق را به نام آن می‌نامند.

در جریان اعتراضات آبان ۹۸ صدها نفر کشته و هزاران نفر بازداشت شدند. در اعتراض‌های آبان ۹۸، به روایت مقام‌های حکومت ایران ۲۰۰ تا ۲۲۵ نفر کشته شدند، ولی سازمان عفو بین‌الملل تاکنون اسامی ۳۲۳ نفر از معترضان را تایید کرده است و خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی نوشت که حداقل ۱۵۰۰ نفر در جریان اعتراضات کشته شده‌اند.

طی روزهای گذشته دادگاه مردمی رسیدگی به این کشتار در بریتانیا برگزار شود.

خبرگزاری فارس در ادامه گزارش داده است که در مورد علت به آتش کشیده شدن تابلوی دفتر آقای نوروزی و چگونگی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما وقوع این حادثه از طرف دفتر حسن نوروزی تایید شده است.