خواهر رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار درگذشته رادیوفردا، روز جمعه، ششم آبان‌ماه، در پیامی از تهدیدهای دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی در پی ربودن جسد این خبرنگار خبر داد.

سارا حقیقت‌نژاد در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد نوشته است که «هر لحظه ما را تهدید می‌کنند که رضا را بدون حضور شما دفن می‌کنیم».

رادیوفردا روز چهارشنبه مطلع شد که مأموران اطلاعات سپاه پاسداران پیکر رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار رادیوفردا، را پس از منتقل شدن به ایران ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی رادیوفردا، ربایش پیکر این خبرنگار باسابقه و سرشناس در حالی است که پیشتر مجوز دفن جنازه او در زادگاهش صادر شده بود.

رضا حقیقت‌نژاد بامداد روز ۲۵ مهر پس از یک دوره دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، در بیمارستان شاریته برلین درگذشت و روز سوم آبان پیکر او برای دفن در ایران به کشور منتقل شده بود.

حال دو روز پس از آن که پیکر او به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ربوده شده، خانواده او هنوز در بی‌خبری‌اند.

سارا حقیقت‌نژاد با اشاره به «شوکی» که در اثر مرگ رضا و همین طور ربودن جسدش به خانواده حقیقت‌نژاد وارد شده نوشت: «حتی نمی‌توانیم تو را هیچ جا پیدا کنیم و هیچ کس پاسخگوی ما نیست.»

پیشتر بیگم‌جان رئیسی، مادرِ رضا حقیقت‌نژاد، نیز با انتشار یک پیام ویدئویی ضمن تأیید خبر ربوده‌ شدن پیکر فرزندش توسط مأموران جمهوری اسلامی در فرودگاه شیراز، خواستار رسانده‌ شدن صدایش به مردم کشور شده بود.

وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنج‌شنبه ضمن ابراز انزجار از ربایش پیکر رضا حقیقت‌نژاد به دست ماموران سپاه پاسداران، خواهان بازگرداندن فوری پیکر این روزنامه‌نگار سرشناس و باسابقه به خانواده‌اش شد.