محمدرضا اسکندری: حاشیه‌های مراسم رونمایی از آلبوم «سربازنامه» با آهنگسازی و خوانندگی سعید جعفرزاده احمدسرگورابی معروف به «پرواز همای» در مراسم سالمرگ قاسم سلیمانی روشن کرد که رژیم چهره های پنهانی در بین هنرمندان دارد که در زمانی که نیاز دارد انها را رسوا می کند.

 آلبوم موسیقی «سربازنامه» در وصف قاسم سلیمانی با صدای پرواز همای طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دختر سلیمانی در تالار وحدت برگزار شد. این آوازه خوان حکومتی این اولین بار نبود که از قاتلان مردم ایران و سوریه و عراق حمایت و برای آنها آواز خوانده بود.

وی در زمان کشته شدن سلیمانی و سردار همدانی دو نفر از جنایتکارانی که در کشتار مردم ایران و سوریه و عراق دست داشته اند از آنها به نام سرداران ملی یاد نمود و برای آنها آهنگها و کنسرت هایی اجرا نمود. پرواز همای در دومین شب از کنسرت اش در تالار وحدت قطعه گمنام را به سردار حسین همدانی تقدیم کرد و از تماشاگران خواست ۳۰ ثانیه به یاد وی سکوت کنند.

این بار آقای همای پرواز فکر می کرد که رژیم هم نمی خواهد در این شرایط که انقلاب مردم بیش از صد روز است ادامه دارد وی را افشا کند که در خدمت سپاه و نیروهای سرکوب گر است. اما رژیم همانطور که در زمان ترور سلیمانی مجبور شد بعضی از نیروهای نفوذی خود در خارج تفشا کند که به مخالفت با ترور و حمایت از سلیمانی چهره این تروریست آدم کش را برای مردم مردمی ترسیم کنند چون چاره ای غیر از این نداشتند. حال در این شرایط که هیچ هنرمند واقعی و مردمی دوست ندارد در کنار رژیم و بخصوص جنایتکارانی چون سرداران سپاه کشتار و قتل عام مردم باشد او را که به قول آقای همای پرواز قرار بود در مجلس خصوصی برای جلادان کنسرت داشته باشد عمومی کرده و این مهره که مردم از زمانهای زود پی برده بودند نوکر سپاه و خامنه ایی است افشا کنند چون اگر همای پرواز در این شرایط سرسوزنی به درد آنها نخورد پس چه زمان به درد آنها خواهد خورد. عدو سبب خیر مردم شد و چهره واقعی وی را به مردم نشان دادند.

همای در واکنش به اعتراضات مردم نسبت به نوکری وی برای رژیم در کنسرتی که به قول خود قرار بود فقط برای سرداران کشتار مردم برگزار کند در ویدیوی اعلام کرد در کنار مردم هستم اما در همان زمان و درباره آلبوم یادبود قاسم سلیمانی نوشت «من به کسی احترام می‌گذارم و حسابش رو از بقیه جدا می کنم و باور دارم او برای این خاک و مردم جنگید و قربانی شد».

چه جالب وی سردار همدانی و سلیمانی را که عامل سرکوب در چهل سال گذشته هستند سردار ملی و مردم می داند و حال می گوید فریب خورده است.

فریب چه کسی؟

سوال این است که این فرد در صحبت های که پس از رو شدن نوکری اش ضبط و پخش کرده است.  می گوید که قرار بوده که در مجلس خصوصی برای افراد رژیم جهل و جنایت کنسرت برگزار نماید. آنها به او قول داده بودند مجلس خصوصی است و وی باز هم نوکری اش مخفی خواهد ماند. اما آنها وی را فریب داده و مجلس را عمومی نمودند. وی هنوز در خواب است و چشمش را از آنچه در خیابان در جریان است بسته است. مردمی که عکس ها و بنرهای سردار جهل و جنایت  قاسم سلیمانی را آتش می زنند و  او  را جنایتکار تاریخ ایران می دانند نه کسی که برای آب و خاک ایران جنگیده است. مردم او را سردار بچه کش در عراق و سوریه و ایران می دانند.  اما ایشان برای او آلبوم ترانه تهیه نموده که پول زیادی به او و مطربهای حکومتی تقدیم کنند به شراط اینکه نام و کنسرت وی مخفی باشد و مردم ندانند.

این بار من خوشحالم که رژیم مزدوران پنهانی خود را به خاطر این که در خطر سقوط است به شیوه خود افشا می کند.

آقای سعید جعفرزاده احمد سرگورابی اگر در خفا برای مزدوران رژیم اجرا می کرد و کسی نمیدانست مشکلی نداشت. چون وی فکر میکرد همانطور که سالها به مردم دروغ گفته بود که مخالف رژیم است و شعرهای ترانه های وی رژیم را مورد حمله قرار می دهند  دوباره می تواند میلیونها دلار از مردم سرکیسه کرده و به خیانت خود ادامه دهد.

اما چون تاریخ مصرف وی برای رژیم تمام شده بود وی را رسوای عالم نمودند و  کنسرت مخفی  که به او قول داده بودند و تا کمر خم شدنش برای دختر سلیمانی را پخش نموند.  در یک کلام اگر رژیم این کار را نمی کرد به هیچ  وی از مردم معذرت آبکی و دروغین نمی خواست و همانند گذشته بسان یک نیروی مخفی هوادار رژیم در داخل و خارج کارش را پیش می برد.

در ضمن اقای سعید جعفرزاده احمدسرگورابی شمایی که هنوز بصورت واقعی از سردسته تروریستها یعنی قاسم سلیمانی و همدانی که در خیزشهای گذشته به گفته خود آنها که نوارش موجود است دست در خون جوانان کشور دارند پشیمان نیستی و در کنار قاتلان بوده  و هنوز از آن کار خود که از جنایتکاران دفاع می کنید و آنها را سردار ملی می نامید در قالب پشیمانی از مردم عذر خواهی نکردید. با این چند کلمه که گفتی چه می خواهید به دست بیاوری؟

راستی اگر رژیم شما را افشا نمی کرد تو هم با چراغ خاموش در کنار آنها میماندی و این چند کلمه که نه خبری از محکوم کردن سردار همدانی و سردار سلیمانی و هم دستان آنها که به فرمان خامنه ای در خیابان مردم را به رگبار می بندند نمی گفتید. خوشحالم که سمبه مبارزان انقلاب ژینا در خیابان چقدر پر زور است که شما مجبور شدی چند کلمه بگویید ولی هنوز کاسه لیس سرداران جنایت هستید .