🔸صدها سرمایه‌گذار مال‌باخته شرکت «رضایت خودرو طراوت نوین» روز دوشنبه چهارم تیر در مقابل استانداری قزوین تجمع کردند. این سرمایه‌گذاران که به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباتشان از سوی این شرکت دچار ضرر و زیان شده‌اند، با سردادن شعارهایی همچون «عدالتی ندیدیم، ما دیگه رأی نمی‌دیم» اعتراض خود را به وضعیت موجود ابراز کردند.

معترضان اعلام کردند که به دلیل بی‌توجهی مسئولین به مشکلاتشان و عدم پیگیری مطالباتشان، تصمیم گرفته‌اند در انتخابات حکومتی جایگزینی رئیسی شرکت نکنند. آن‌ها با سر دادن این شعارها، عدم اعتماد خود به سیستم قضایی و اجرایی کشور را نشان دادند و خواستار رسیدگی فوری به مشکلاتشان شدند.

یکی از مال‌باختگان در این تجمع گفت: «ما ماه‌هاست که به دنبال حق و حقوقمان هستیم و هیچ کس پاسخگو نیست. با این شرایط، چگونه می‌توانیم به سیستم حکومتی اعتماد کنیم و در انتخابات شرکت کنیم؟»

این تجمع در حالی برگزار شد که اعتراضات مشابهی در ماه‌های گذشته در دیگر شهرهای ایران نیز صورت گرفته است. مال‌باختگان خواستار رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده‌هایشان و بازگرداندن سرمایه‌های از دست رفته‌شان هستند. آنان معتقدند که عدم اقدام مؤثر از سوی مسئولین، باعث شده تا مشکلاتشان روز به روز بیشتر شود و به بحران‌های اجتماعی و اقتصادی بیشتری دامن بزند.

مقامات استانداری قزوین هنوز به این تجمع واکنشی نشان نداده‌اند، اما معترضان تاکید کرده‌اند که تا زمان رسیدن به حق و حقوق خود، به تجمعات و اعتراضاتشان ادامه خواهند داد.