گلسا (گلدی) قمری، اولین زن ایرانی‌تبار در پارلمان استان انتاریو کانادا، که به اسلام هراسی متهم شده، با تصمیم داگ فورد، نخست‌وزیر استان انتاریو، از حزب محافظه‌کار اخراج شد.
او در پی ملاقات با تامی رابینسون، راست‌گرای افراطی، از سوی شورای ملی مسلمانان کانادا، به اسلام‌هراسی متهم شد.
گلسا قمری پیش‌تر نیز به اسلام‌هراسی متهم شده بود.
در بیانیه روز جمعه، نخست‌وزیر انتاریو آمده است: «این تصمیم به دنبال موارد مکرر اشتباهات جدی در قضاوت و شکست در همکاری سازنده با رهبری گروه و به عنوان یک عضو تیم است.»قمری اخیراً عکسی از خود در کنار تامی رابینسون در شبکه X منتشر کرده است.
شورای ملی مسلمانان کانادا (NCCM) نسبت به این پست ابراز خشم کرد و رابینسون را “اسلام هراس و جنایتکار معروف” خواند

رابینسون بنیانگذار لیگ دفاع راست افراطی انگلیسی (EDL) است. او قبلاً به اتهام حمله و جرایم دیگر در بریتانیا محکوم شده است که اغلب در ارتباط با فعالیت های EDL است.
او همچنین از چندین پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله توییتر محروم شده است، تا زمانی که ایلان ماسک آن را خریداری کرد.

قمری در پاسخ به NCCM، مدعی شد که از “تاریخچه رابینسون” بی اطلاع است و توضیح داد که با او ملاقات کرده است تا درباره تصمیم اخیر کانادا مبنی بر لیست کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک نهاد تروریستی گفتگو کند.
قمری در X نوشت : «من همه اشکال اسلام هراسی و یهودستیزی را محکوم می کنم.
من قبل از ملاقاتمان از تاریخچه آقای رابینسون اطلاعی نداشتم. ترجیح دادم با او ملاقات کنم زیرا یک مهاجر ایرانی-کانادایی هستم که به نمایندگی از نقض حقوق بشر توسط رژیم اسلامی علیه ایرانیان در ایران صحبت می کنم. و تلاش آنها برای جاسوسی و تهدید ایرانیان در کانادا.