در حالیکه رسانه‌های رسمی لبنان از کشته شدن پنج نفر در حمله هوایی اسرائیل به حومه بیروت خبر داده‌اند، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که ابراهیم عقیل فرمانده نیروهای مسلح حزب‌الله در این حمله هدف قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه: «ابراهیم عقیل، فرمانده لشکر رضوان و فرمانده نیرو‌های مسلح حزب‌الله، بعد از فواد شکر، در حمله هوایی اسرائیل کشته شده است.»
بر اساس گزارش‌ها، یک پهپاد ارتش اسرائیل، حدود چهار موشک را به مجتمع القائم در حومه جنوبی بیروت شلیک کرده است. حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حملات راکتی به شمال اسرائیل خبر داد.
حزب‌الله می‌گوید هدف حملاتش مراکز متعلق به ارتش اسرائیل است.

کمی پس از سخنرانی حسن نصرالله، ارتش اسرائیل اعلام کرد که روز گذشته (پنجشنبه ۲۹ شهریور) جنگنده‌هایش بیش از ۱۰۰ راکت‌انداز حزب‌الله را در جنوب لبنان را مورد هدف قرار داده‌اند. بر اساس اعلام ارتش اسرائیل برخی از این موشک‌اندازها آماده شلیک بودند.
خبرگزاری دولتی لبنان می‌گوید اسرائیل دست‌کم ۵۲ حمله هوایی در جنوب این کشور انجام داده است.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع امنیتی لبنان حملات روز پنجشنبه را یکی از شدیدترین حملات هوایی اسرائیل علیه حزب‌الله از آغاز جنگ غزه خوانده‌اند.
به گفته ارتش اسرائیل، در جریان حملات پنجشنبه که در چند مرحله انجام شد چند ساختمان و یک انبار تسلیحات متعلق به حزب‌الله نیز در منطاق مختلف جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفتند.