لاهور شیخ جنگی درباره فایل صوتی بافل و قباد طالبانی که گویا صدای این دو در آن جعل شدە است، گفت: درست است که کاک بافل و قباد هیچ احترامی برای خانواده شهدا و پیشمرگه‌ قائل نیستند، اما فایل صوتی منتشر شده ساختگی و توسط حزب دمکرات کردستان جعل شده است وی تصریح کرد: «کاک مسرور و بافل با چنین سناریوهایی می‌خواهند اینگونه القا کنند که رقیب هم هستند و با این کار می‌خواهند برای خود رای جمع کنند، اما آنها در دزدی، خیانت، به غارت بردن ثروت این خاک و بسیاری چیزهای دیگر با هم شریک هستند».

لاهور شیخ جنگی اظهار داشت: «انتخابات این بار بسیار متفاوت‌تر از انتخابات‌های قبلی است و نفوذ و کنترل اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کاهش یافته است، به فایل صوتی که گویا صدای بافل و قباد طالبانی است گوش دادم، رسانه رسمی حزب دمکرات کردستان آن را پخش کردە و اسم من هم در آن فایل صوتی آمده است، به همین دلیل قصد دارم دراین باره صحبت کنم».

وی افزود: «درست است کاک بافل و قباد هیچ احترامی برای خانواده شهدا و پیشمرگه قائل نیستند، اما من آن فایل صوتی را رد می‌کنم، به نظرم ساختگی و کار حزب دمکرات است و هیچ پایه و اساسی ندارد، اما بخشی از آن صحبتها را خود من از زبان قباد و بافل شنیدەام و شبیه سخنان خود آنهاست، آنها نه برای خانواده شهدا، نه برای مردم زحمت کش و نه تاریخ اتحادیه میهنی احترام قائل نیستند، من مدرک دارم و احتمالا در ۱٥ اکتبر، شب آخر تبلیغات انتخاباتی آن را منتشر خواهم کرد».

لاهور شیخ جنگی تصریح کرد: «کاک مسرور و بافل با چنین سناریوهایی می‌خواهند اینگونه القا کنند که رقیب هم هستند و با این کار می‌خواهند برای خود رای جمع کنند، اما آنها در دزدی، خیانت، به غارت بردن ثروت این خاک و بسیاری چیزهای دیگر با هم شریک هستند».

شایان ذکر است حزب دمکرات کردستان از طریق کمیسیون عالی انتخابات خود بیانیه‌ای با استناد به صدایی که -هنوز اصالت یا عدم صحت آن مبهم است- از بافل طالبانی و قباد طالبانی منتشر کرد.

به گفته قباد طالبانی این یک اقدام حقیرانه جعلی است، رسانه رسمی حزب اتحادیه میهنی کردستان نیز با کوتاهترین جمله پاسخ داد و اعلام کرد به خدا قسم هوش مصنوعی هم به دادتان نمی‌رسد.