رسانه‌های وابسته به نیروهای سوریه دموکرات در غرب کوردستان، گزارش دادند که شب چهارشنبه ۲۳ اکتبر ارتش ترکیه مناطق تل‌رفعت، تل‌تمر، منبج، کوبانی، دیرک و قامشلو را بمباران کرده‌اند. بر پایه گزارش‌ها در اثر بمباران مناطق، در تل‌رفعت ۱۲ نفر کشته شده و ۱۵ نفر مجروح شده‌اند. همچنین در حمله به شهر قامشلو ۱۰ نفر مجروح شده‌اند. حمله هوایی به کارخانه گاز در اطراف دیرک نیز یک مجروح بر جای گذاشته است.

علاوه بر حمله به روژآوا کامران حسن، فرماندار شهر “ماوَت” در استان سلیمانیه  به کوردستان ۲۴ گفت: کوه ‌آسوس در نزدیکی روستای گَلاله امشب (چهارشنبه ٢ آبان) دوبار مورد حمله‌ی پهپادی قرار گرفت.
تاکنون گزارشی در مورد تلفات احتمالی این بمباران منتشر نشده است

هیئت اجرایی مرکزی دم پارتی در خصوص حملات نسل‌کشی که به صورت بی‌رویه توسط دولت اشغالگر ترکیه در کوردستان انجام می‌دهد، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه کتبی آمده است: «عملیات هوایی که پس از حمله به تأسیسات TUSAŞ در منطقه قهرمان‌کازان آنکارا آغاز شد، تنها باعث تعمیق خشونت در منطقه خواهد شد. بمباران بسیاری از مراکز شمال و شرق سوریه و به ویژه کوبانی جان مردم غیرنظامی را به خطر می‌اندازد. اثرات مخرب جنگ می‌تواند به یک فاجعه بزرگ برای همه طرف‌ها در منطقه منجر شود. عملیات نظامی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد نیز قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند. ادامه جنگ و درگیری تنها باعث رنج و زیان بیشتر خواهد شد. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که گفتگو و راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز را اتخاذ کنند.»