دادگاهی در شهر اصفهان ایران برای 3 نفر دیگر از بازداشت شدگان در اعتراضات ماههای اخیر این کشور حکم اعدام و برای امیر نصرآزادانی فوتبالیست بازداشت شده 26 سال حبس صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری میزان، بر اساس حکم اولیه دادگاه، شش متهم این پرونده به اتهام قتل سه تن از نیروهای امنیتی ایران محاکمه و برای سه تن از آنها حکم اعدام صادر شده است.

براساس حکم صادره، صالح میرهاشمی بلطاقی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده‌اند.

دو نفر دیگر از متهمین این پرونده نیز به 26 و 2 سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند. دادگاه برای ششمین متهم پرونده حکم برائت صادر کرده است.

اعتراضات در ایران؛ صدور حکم 26 سال زندان برای بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور

امیر نصرآزادانی فوتبالیست بازداشت شده در اعتراضات اخیر ایران به 26 سال حبس محکوم شد.

دادگاه انقلاب اصفهان، امیر نصرآزادانی، فوتبالیست بازداشت شده طی اعتراضات اخیر ایران را به اتهام «مشارکت در محاربه» به 26 سال حبس محکوم کرد.

اعتراضات در ایران؛ صدور حکم 26 سال زندان برای بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور

به گزارش پایگاه خبری قوه قضائیه ایران، شش متهم در چارچوب پرونده مربوط به «قتل سه تن از نیروهای امنیتی» ایران در 25 آبان محاکمه و احکام اولیه آنها صادر شده است.

بر این اساس، امیر نصرآزادانی، بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز به عنوان متهم ردیف چهارم این پرونده به اتهام «عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت كشور» به 5 سال حبس تعزیری، برای اتهام «اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت» به 5 سال حبس تعزیری و برای اتهام «معاونت در محاربه» به تحمل 16 سال حبس تعزیری محکوم شد.

همچنین سه متهم این پرونده نیز به اعدام محکوم شده‌اند.