پیش‌بینی انتخابات پارلمان اروپا در هلند که دیروز برگزار شد نشان می دهد که در آن GroenLinks-PvdA پیروز این انتخابات هستند و بزرگ‌ترین حزب میباشد. ایم پیروزی نشان داد که پیروزی عالی PVV حزب نژادپرست در انتخابات نوامبر سال گذشته هنوز یکبار است.
هلند در جریان انتخابات مجلس نمایندگان در پایان سال گذشته، زمانی که گیرت ویلدرز با PVV خود در انتخابات پیروز شد، به سمت راست حرکت کرد. این حرکت به راست در این انتخابات معکوس نشده است، اما ویلدرز باید کسی را در کنار خود تحمل که تفکرات چپ و اروپایی دارد. بر اساس نظرسنجی خروجی، GL-PvdA هشت کرسی و PVV هفت کرسی به دست می آورد.

همانطور که اغلب اتفاق می افتد، انتخابات اروپا در درجه اول از منظر ملی مورد بررسی قرار گرفته است. اولاً توسط خود طرفین. ویلدرز در هر فرصتی درباره پیروزی فرانس تیمرمن، رهبر GL-PvdA هشدار می داد.

عضو PVV در روز چهارشنبه در X نوشت: “من در هیچ مناظره تلویزیونی شرکت نکرده ام و با این حال در همه آنها برنده شده ام. زیرا همه چیز در مورد ویلدرز، ویلدرز و وایلدرز بود، به لطف رهبر مبارزات انتخاباتی ما تیمرمن.”

تیمرمن این هفته در Op1 گفت: «آن مرد نسبت به من وسواس دارد. اگرچه رهبر GL-PvdA، درست مانند ویلدرز، می داند که شما می توانید از یک درگیری دیرینه چیزهای زیادی به دست آورید.