روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی، فرهنگی و فولاد بار دیگر در تداوم یکشنبه های اعتراضی در چند شهر از جمله در تهران، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، همدان، شوش، هفت تپه و کرخه به خیابان ها آمده و اعتراضات خود را با برپایی تجمعات و راهپیمایی ادامه دادند. در این اعتراضات بازنشستگان با دادن شعار «خیلی دروغ شنیدیم ، ما دیگه رأی نمیدیم » بر تداوم اعتراضات خیابانی و تنها راه دستیابی بر حقوق خویش تاکید کردند

اخبار روز: روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی، فرهنگی و فولاد بار دیگر در تداوم یکشنبه های اعتراضی در چند شهر از جمله در تهران، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، همدان، شوش، هفت تپه و کرخه به خیابان ها آمده و اعتراضات خود را با برپایی تجمعات و راهپیمایی ادامه دادند. در این اعتراضات بازنشستگان با دادن شعار «خیلی دروغ شنیدیم ، ما دیگه رأی نمیدیم » بر تداوم اعتراضات خیابانی و تنها راه دستیابی بر حقوق خویش تاکید کردند. امروز همچنین کارکنان شرکتی مخابرات استان آذربایجان شرقی ( خدمات اول و شسکام ) به دلیل عدم پرداخت سنوات سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و حق بیمه تامین اجتماعی دست به تجمع اعتراضی زدند.

بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای کرمانشاه، تهران، شوش و کرخه، اهواز و همدان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بازنشستگان، با برگزاری این تجمعات اعتراضی، خواستار اجرای طرح همسانسازی حقوق و مزایا منطبق با وضعیت اقتصادی جاری در کشور و در نظر گرفتن امکانات و سایر مزایا از قبیل دسترسی به خدمات بیمه های تکمیلی جهت درمان، هستند.

بازنشستگان تامین اجتماعی، همچنین خواستار پرداخت مطالبات معوقه از سال‌های قبل، افزایش حقوق و برخورداری از تامین اجتماعی منطبق با وضعیت اقتصادی و تورم جاری کشور هستند.

افزایش قیمت کالاها و خدمات، سوءمدیریت در اداره کشور منجر به شکل گیری اعتراضات گسترده ای شده است.

برخی از شعار های داده شده در این تجمعات :

روسری رو رها کن، فکری به حال ما کن!

خیلی دروغ شنیدیم ، ما دیگه رأی نمیدیم!

تجمع،اعتراض، حق مسلم ماست
بیکاری، تورم، بلای جان مردم
حاصل کار دولت، غارت جیب ملت
هم مجلس، هم دولت، دروغ میگن به ملت
فقط کف خیابون، بدست میاد حقمون
اتحاد،اتحاد ، علیه فقر و فساد

بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان نیز امروز مقابل صندوق بازنشستگی فولاد در خیابان نشاط این شهر، در اعتراض به مشکلات بد معیشتی، و پایمال شدن حقوق خود بار دیگر دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

بازنشستگان فولاد، خواستار تسریع در پرداخت کامل معوقات سال ۱۴۰۰، حفظ ماهیّت فولادی با تغییر مفاد پیش‌نویس اساس‌نامه صندوق، تکمیل همسان‌سازی بر مبنای ویژگیهای شاغل فولادی، رفع مغایرتهای قانونی در صندوق بازنشستگی فولاد، قبل از تعیین هر چشم‌اندازی برای صندوق مذکور، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد  در برنامه هفتم توسعه هستند.

کارکنان شرکتی مخابرات استان آذربایجان شرقی ( خدمات اول و شسکام ) نیز امروز به دلیل عدم پرداخت سنوات سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و حق بیمه تامین اجتماعی در محل کار خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.