خانم فائزه هاشمی رفسنجانی من شکوفه آذرماسوله زندانی سیاسی سابق و فعال حقوق بشر و از دادخواهان دهه شصت هستم . بله دهه ی شصت که پدر شما و دیگر اصلاح طلبان با فرمان خمینی تیر خلاص به زندانیانی می‌زدند که هیچ صدایی نداشتند تنها به خاطر خواندن یک کتاب یا یک اعلامیه ….با هر صدای اذان به زنان زندانی سیاسی چپ شلاق ( حد ) می‌زدند به حکم و فتوای اسلام و خمینی ….در سالهایی که زندانیان سر موضع تنها به خاطر بخشیدن چند حبه قند به یک زندانی دیگر که کودکش را شیر میداد شلاق می‌خورد برگرفته از خاطرات عمه ی من هما آذرماسوله….. دهه ای که گورستان خاوران در جای جای ایران پر شد از قبرهای بی نام و نشان ….دهه ای که گل گذاشتن بر مزار عزیزان اعدامی مان با کتک خوردن از پاسداران همراه میشد …. دهه ای که همین پاسداران خمینی به دختران باکره تجاوز می‌کردند و بعد اعدام….. و شما و هم فکرانتان در حال پیچیدن نسخه اصلاحات بودید برای بقای چنین دیکتاتوری که دستانشان تا گردن آغشته به خون بود …. خون بهترین و زیباترین فرزندان آفتاب ایران زمین …..

خیلی سعی کردم در جواب این نامه اعتراضی شما که گویا بسیار برایتان سنگین بوده است تعداد هشت نفری که موفق به دادن رای نشدید سکوت کنم ….. من شما را یکبار در منزل نرگس محمدی دیدم زمانی که نرگس محمدی دستگیر شده و در زندان به سر میبرد و بزرگوارانی چون محمد نوری‌زاد زنده یاد محمد ملکی و برخی فعالین سیاسی و مدنی حضور داشتند و کاملا خاطرم هست در آن زمان ابتدای ریاست جمهوری آخوند فریبکار روحانی بود و شما پشت آن تریبون گفتید : دستگیری نرگس در این روزها تنها به دلیل خراب کردن دولت روحانی ایست !!!! و بانوی دیگری از همفکران شما فکر میکنم همسر تاج زاده بود که در سخنرانی اش اعلام کرد زندانی سیاسی در ایران از سال ۸۸ شروع شد …. و من که چشمهایم از اینهمه دروغ و جعل تاریخ گرد شده بود با وجودیکه برنامه ای برای سخنرانی نداشتم اما تقاضا کردم چند دقیقه ای صحبت کنم و از دهه شصت یاد کردم و زندانیان سیاسی دهه شصت و حتی از خانواده اعدام شده ام نام بردم …. یه ماه بعد از آن دستگیر شدم و در همان زندانی که شما از آن نام میبرید حبس کشیدم ….

نامه ی پر از دروغ و افترا ی شما نسبت به بانوان زندانی سیاسی اوین را خواندم از نظر من امثال شما باید اول جوابگوی جنایت های پدرتان باشید و دوم اینکه سالها مردم رو به اصلاحات قلابی مشغول کردید و روند براندازی نظام را به تعویق انداختید ….. در بخش دیگر نامه تان بسیار ناراحت هستید که زندانیان سیاسی بند زنان چرا اجازه رای دادن به ایشان و …دیگران از هم پالاکی هاشون ندادند….ظاهرا نمی خواهید بپذیرید که مردم شجاع ایران از سال ۹۶ از اصلاح طلبان عبور کرده اند و شعار اصلاح طلب اصول‌ گرا دیگه تمامه ماجرا سردادند..در بخش دیگری از نامه تان به خدمات درمانی به موقع و مناسب زندان اشاره کردید….در اون زندانی که شما زندانی هستید منهم زندانی بودم چطور است که امثال من و بسیاری دیگر با بیماری‌های مختلف آزاد شدیم و برای یک اعزام به بیمارستان خارج از زندان باید دادیاری به هزار زحمت بعد از چند ماه اجازه اعزام میداد اما به گفته ایشان برای زندانیان زن هر دوهفته یکبار پزشک زنان زندان معاینه و رسیدگی انجام می‌دهد؟؟!!

در آستانه قیام #مهسا_امینی ودر شرایطی که دولتی که شما حسرت رای مجدد دادن به آن بر دلتان مانده چندین اعدام سیاسی زندانیان زن از جمله شریفه محمدی و پخشان عزیزی و نسیم سیمیاری تایید شده….درست به فاصله چند روز بعد از دولت #پزشکیان#رضا_رسایی اعدام شده و شما به زندانیان سیاسی بند زنان می‌گویید دیکتاتور؟؟!!!

بیش از ۴۶ سال جنایت و اعدام و شکنجه کافی نیست برای مردمی که در #انقلاب_زن_زندگی_آزادی کودکان و جوانان و …را تقدیم راه آزادی کردند؟؟؟ دقیقا سه روز مونده به #سالگرد_مهسا موج رسانه ای ایجاد کردن و درس اخلاق دادن به زندانیان سیاسی زن اوین دقیقا چه معنای می‌تواند داشته باشد جز سفید شویی جنایات رژیم #خامنه‌ای_ضحاک ؟؟؟