متن اطلاعیه کومه‌له به مناسبت جان‌باختن ریبوار کریمیان معروف به ریبوار داسیران، عضو کمیته مرکزی کومه‌له زحمتکشان کردستان و مسئول کمیسیون نظامی این حزب.

اطلاعیه کومه‌له به مناسبت جان‌باختن رفیق ریبوار کریمیان

مردم مبارز کردستان؛
رفقای کومه‌له و دلسوزان؛

با نهایت تأسف، امروز رفیق ریبوار کریمیان، معروف به ریبوار داسیران، عضو کمیته مرکزی کومه‌له زحمتکشان کردستان و مسئول کمیسیون نظامی، در پی درگیری با نیروهای اشغالگر جمهوری اسلامی در منطقه پیرانشهر، پس از ساعت‌ها مقاومت و نبرد جان خود را از دست داد. قابل ذکر است که این درگیری از ساعت ۳ نیمه‌شب تا امروز ظهر ادامه داشت و منطقه زیر آتش توپخانه و خمپاره قرار داشت.

در اطلاعیه‌های بعدی جزئیات بیشتری را به آگاهی مردم کردستان خواهیم رساند.
از همین جا به خانواده عزیز و به ویژه مادر مریَم و همسرش، رفیق بریتان حبیبی، و تمام اعضای کومه‌له و مردم مبارز داسیران، مریوان و کردستان تسلیت می‌گوییم.

کمیته اجرایی کومه‌له زحمتکشان کردستان

۲۹ خرمانان ۱۴۰۳ هتاوی
۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی

#انقلاب_ژینا
#زن_زندگی_آزادی
#کومه‌له_زحمتکشان_کردستان

راگەیاندنی کۆمەڵە
بە بۆنەی گیانبەختکردنی هاوڕێ ڕێبوار کەریمیان

خەڵکی تێکۆشەری کوردستان؛
هاوڕێیان و دڵسۆزانی کۆمەڵە؛

بە داخێکی زۆر گرانەوە ئەمڕۆ هاوڕێ ڕێبوار کەریمیان ناسراو بە ڕێبوار داسێران، ئەندامی کۆمیتەی ناوەندیی کۆمەڵەی زەحمەتکێشانی کوردستان و بەرپرسی کۆمیسیۆنی نیزامی لە تێکهەڵچوونێک لەگەڵ هێزە داگیرکەرەکانی کۆماری ئیسلامی لە پیرانەکۆن دوای چەندین سەعات شەڕ و خۆڕاگری گیانی ئازیزی بەختکرد. جێگەی ئاماژەیە لە سەعاتی ٣ی نیوەشەو تا ئەمڕۆ دوانیوەڕۆ شەڕ بەردەوام بووە و ناوچەکە لە ژێر ئاگری تۆپ و خۆمپارەدایە.
دواتر لە ڕاگەیاندنەکانی دواییدا وردەکاریی زیاتر بە ئاگاداریی خەڵکی کوردستان ئەگەیەنین.
لێرەوە سەرەخۆشی لە بنەماڵەی ئازیزی و بە تایبەت دایە مریەم و هاوسەرەکەی، هاوڕێ بریتان حەبیبی و هەموو ڕیزەکانی کۆمەڵە و خەڵکی تێکۆشەری دارسێران، مەریوان و کوردستان ئەکەین.
دەستەی کارگێڕیی کۆمەڵەی زەحمەتکێشانی کوردستان

٢٩ی خەرمانانی ١٤٠٣ی هەتاوی
١٩ی سێپتامبری ٢٠٢٤ زایینی

#شۆڕشی_ژینا
#ژن_ژیان_ئازادی
#کۆمەڵەی_زەحمەتکێشانی_کوردستان